Dubtes freqüents
Quins són els terminis de la convocatòria?
Del 17 de febrer al 17 de març.
Fins a quin dia es comptaran els mèrits?
- Experiència docent i càrrecs ocupats: fins a 31 de desembre de 2024.
Formació permanent: fins a 31 d’agost de 2024.
Oposicions: s’actualitzaran d’ofici fins 31 d’agost de 2025.
Quin és el darrer dia en què s'han de complir els requisits?
Fins el darrer dia de la convocatòria, dia 17 de març de 2025.
Com puc accedir als tràmits telemàtics?
Mitjançant un dels sistemes seguents:
- Cl@ve
- DNI electrònic
- Certificat digital reconegut
Important! la tramitació telemàtica només es completa quan s'envia la sol·licitud i s'obté un número de registre. Només es considera vàlida la darrera sol·licitud i documentació registrada telemàticament.
És obligatori seleccionar especialitats i opcions en el tràmit?
Si, almenys s'ha de triar una especialitat o funció, una zona i jornada. En el cas de Mallorca, sempre cal seleccionar-ne com a mínim tres.
Per a les persones interines amb plaça vacant o d'execució de programes temporals adjudicada abans o durant el curs 2024-2025 hauran de seleccionar almenys l'especialitat o funció i les opcions que corresponguin a aquesta plaça, si no volen renunciar-hi de forma voluntària, en cas que no triin les opcions de la plaça cessaran a 31 d'agost.
En el procediment d'adjudicació de substitucions extraordinari i en les adjudicacions de l'estiu, estarem forçats a posar les especialitats o funcions i les opcions elegides (zones i tipus de jornada).
En les adjudicacions de l'estiu i les adjudicacions ordinàries dels caps de setmana també podrem afegir voluntàriament places de qualsevol opció.
Qui s'integrarà automàticament a la borsa?
Totes les persones que a 13 de febrer de 2025 hagin fet feina un dia o realitzat un tràmit de substitucions, seran integrades automàticament amb la mateixa informació que constava i no caldrà que facin el tràmit, si no volen modificar cap de les opcions, funcions, zones o jornades.
Les persones integrades a través del tràmit urgent el curs 2024-25, romandran a la borsa a l'especialitat o funció i a l'illa a la qual varen exercir, sempre que compleixin tots els requisits.
Els aspirants integrats podran actualitzar les dades personals, especialitats, funcions, zones, jornades, titulacions i mèrits, així com manifestar la voluntat de no ser integrats a la borsa a través del tràmit telemàtic.
Qui ha de fer el tràmit telemàtic?
- Les persones integrades automàticament a la borsa que vulguin modificar dades personals, especialitats, funcions, zones, jornades, titulacions i mèrits, així com manifestar la voluntat de no ser integrats a la borsa.
-
Les persones que no s'hagin integrat i vulguin formar part de la borsa d'interins.
-
Les persones que no compleixin els requisits de reciclatge de català i de formació pedagògica (màster de formació), també l’han de fer. Aquests requisits es podran esmenar a partir del dia següent de la publicació de la llista definitiva d'adjudicacions de destinacions provisionals i fins al dia anterior de la convocatòria d'interins del curs 2026-27, amb conseqüències immediates en la llista, a partir del primer tràmit de setembre.
Convé que faci el tràmit telemàtic?
Et recomanam fer-lo, almenys per comprovar que les nostres dades, funcions, opcions i mèrits, siguin correctes.
Puc indicar que no vull ser integrat a la llista d'interins?
Sí. Ho trobaràs a l'inici del tràmit telemàtic.
Quines dades puc modificar?
Podràs actualitzar les dades personals, les especialitats o funcions i les zones (illes) i tipus de jornada a cada zona.
També podràs actualitzar titulacions i mèrits.
La formació permanent que no aparegui en el tràmit s'ha d'introduir mitjançant un tràmit telemàtic distint. El trobaràs a l'inici d'aquest article.
Quan es completa la tramitació telemàtica?
Quan s'envia la sol·licitud i s'obté un número de registre.
Puc fer el tràmit més d'una vegada?
Sí, però només serà vàlida la darrera sol·licitud i documentació adjunta registrada telemàticament.
La documentació només s'admetrà en format PDF.
Puc participar del tràmit si no tenc el requisit de català?
Sí. En aquest cas, quedaries exclòs.Les persones excloses per català tenen les mateixes obligacions que les persones admeses pel que fa a la participació en l'adjudicació de l'estiu o de les adjudicacions durant el curs escolar. Tot i que s'ordenen després d eles persones admeses.
Aquest requisit es pot esmenar a partir del dia següent de la publicació de la llista definitiva d'adjudicacions de destinacions provisionals i fins al dia anterior de la convocatòria d'interins del curs 2026-27, amb conseqüències immediates en la llista, a partir del primer tràmit de setembre.
Puc participar del tràmit si no tenc el Màster universitari de formació?
Sí. En aquest cas, quedaries exclòs. Les persones excloses per màster de formació només poden participar dels tràmits urgents.
Aquest requisit es pot esmenar a partir del dia següent de la publicació de la llista definitiva d'adjudicacions de destinacions provisionals i fins al dia anterior de la convocatòria d'interins del curs 2026-27, amb conseqüències immediates en la llista, a partir del primer tràmit de setembre.
Com puc cercar una titulació?
El cercador cerca la literalitat del que escrivim. Convé utilitzar paraules clau (universitat, especialitat, etc)
Estic obligat a seleccionar totes les funcions que puc exercir?
No. Pots deixar funcions sense seleccionar. Però no podràs seleccionar places d'aquesta funció en cap tràmit durant el curs 2025-26.
En l'adjudicació de l'estiu quines places puc posar i a quines estic obligat?
A l'adjudcació de l'estiu hi podem triar totes les places de qualsevol zona/illa i tipus de jornada, però estam obligats a posar totes les places de les zones/illes i tipus de jornada de les nostres opcions. Només de les funcions o especialitats seleccionades.
Si tenc una plaça per tres anys, he de manenir les zones?
Si tens una plaça de 3 anys i no tries la zona a la qual pertany la teva plaça, la Conselleria t'obligarà a renunciar a la plaça que tens encara que no s'hagin complert els 3 anys.
En les adjudicacions de places que es facin a partir del setemnbre, quines places puc posar i a quines estic obligat?
En les adjudicacions ordinàries (cap de setmana) hem d'actuar com en les adjudicacions de l'estiu.
En les adjudicacions urgents totes les places són voluntàries.
En el tràmit extraordinari de les telefonades o correu electrònic estam obligats a acceptar totes les places d'acors a les nostres opcions.
Podré modificar les meves opcions (zones/iiles i tipus de jornada a la llista durant el curs?
Sí. Dues vegades: abans del'1 de setembre i a bans del segon trimestre.
Podré modificar les meves funcions a la llista durant el curs?
No. Només si participes d'un tràmit urgent podries afegir una nova funció.