Convocatòria interinitats 2017-18

Tota la informació sobre les interinitats

Bases generals
Resolució de la directora general de Personal Docent d’11 de març de 2016 per la qual s’aproven les bases generals del procediment de selecció de personal funcionari interí docent per cobrir vacants i substitucions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears durant els cursos 2016-2017, 2017-2018 i 2018-2019
Convocatòria ordinària 2017-18

Resolució de la directora general de Personal Docent de dia 22 de febrer de 2017 per la qual s’aprova la convocatòria pública per formar borses d’aspirants a funcionaris interins docents amb la finalitat de cobrir, durant el curs 2017-2018 i a totes les illes, vacants i substitucions de totes les especialitats o funcions a centres públics d’ensenyament no universitari dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears

>> Accés al tràmit <<

Termini de presentació de sol·licituds
del 2 al 22 de març, ambdós inclosos
Termini conclòs

Registres on es pot fer la sol·licitud presencialment

dubtes freqüents

Llistes provisionals d'admesos i exclosos 31 de maig
Cerca't més fàcilment al filtre d'interins

Resolució de dia 2 de juny de 2017 per la qual s'aprova i es fan públiques les llistes provisionals d'admesos i exclosos.

Termini de presentació de reclamacions
del 3 al 9 de juny, ambdós inclosos

Si no et vols perdre en els incomprensibles pdf que tens més avall, l'STEI t'ho posa fàcil: cerca't al filtre d'interins de l'STEI.

dubtes freqüents

Grup A - Cos de mestres

Grup B - Cos de Secundària

Grup C - Formació Professional

Grup D - Règim Especial

Interins sense cap funció reconeguda

Causes d'exclusió

Model de reclamacions

Llistes definitives d'admesos i exclosos 30 de juny
Cerca't més fàcilment el filtre d'interins
ATENCIÓ nova llista actualizada a 1 d'agost

Resolució de dia 30 de juny de 2017 per la qual s'aprova i es fan públiques les llistes definitives d'admesos i exclosos.

Si no et vols perdre en els incomprensibles pdf que tens més avall, l'STEI t'ho posa fàcil: cerca't al filtre d'interins de l'STEI.

dubtes freqüents

Grup A - Cos de mestres

Grup B - Cos de Secundària

Grup C - Formació Professional

Grup D - Règim Especial

Interins sense cap funció reconeguda

Causes d'exclusió

Llistes definitives actualitzades d'admesos i exclosos 1 d'agost
Cerca't més fàcilment el filtre d'interins

Inclou els recursos de reposició acceptats

Grup A - Cos de mestres

Grup B - Cos de Secundària

Grup C - Formació Professional

Grup D - Règim Especial

Interins sense cap funció reconeguda

Causes d'exclusió
Adjudicacions
Accés a les adjudicacions

Dubtes freqüents

Com sempre, aquí tens els dubtes freqüents. Si tot i així et queden dubtes, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres a través de:

  • Connecta STEI d'ensenyament públic (només afiliats). Servei de whatssap, al núm 650933510.
  • Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
  • 971901600

Convocatòria ordinària

Llistes provisionals d'admesos i exclosos

Llistes d'admesos i exclosos

Quins són els apartats de la baremació?

AP 1. És la puntuació que s'obté per l'experiència docent. És la suma dels subapartats següents:

AP 1.1 Experiència docent a centres públics en especialitats del mateix grup. 6,5 punts per any treballat

AP 1.2 Experiència docent a centres públics en especialitats d'altres grups. 3,25 punts per any treballat

AP 1.3 Experiència docent a centres privats o concertats en especialitats del mateix grup. 3,25 punts per any treballat

AP 1.4 Experiència docent a centres privats o concertats en especialitats d'altres grups. 1,625 punts per any treballat

AP 1.5 Experiència docent com a professor visitant (EUA, Canadà) o en el programa de seccions bilingües a Europa central i oriental, la Xina o països extracomunitaris. 6,5 punts per any treballat si és del mateix grup, 3,25, si no ho és.

AP 1.6 Experiència docent a universitats públiques. 3,25 punts per any treballat

AP 2. Formació acadèmica i activitats de formació Màxim de 30 punts. És la suma dels subapartats següents:

AP 2.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic. De 2,5 a 7,5 punts, segons la nota d'expedient.

AP 2.2 Doctorats i premis extraordinaris.

AP 2.3 Altres titulacions universitàries.

AP 2.4 Titulacions d'ensenyaments de règim especial (EOI, Conservatori).

AP 2.5 Titulacions de català.

AP 2.6 Activitats de formació permanent del professorat, com a assistent, ponent o ccordinar. 0,02 punts per hora

Tot això, més detallat, ho trobaràs a l'annex 3 de la convocatòria.

Convocatòria

Quins són els terminis de presentació de sol·licituds?

Del 2 al 22 de març, ambdós inclosos

Qui ha de fer el tràmit?

Tothom que vulgui ser docent interí el curs 2017-2018:

  • Qui ja fa feina (de pacte o no)
  • Qui encara no ha fet feina però ja és a les llistes
  • Qui mai ha estat a les llistes i hi vol ser per primera vegada
  • Qui no tengui els requisists de català o de formació pedagògica
  • Qui estigu ien excedència
  • Qui estigui de baixa
  • etc

Encara que no tenguis els requisits de reciclatge de català i de formació pedagògica (màster de formació), també l’has de fer.

Puc participar del tràmit si no tenc el requisit de català o el Màster universitari de formació?

Si. En aquest cas, la persona quedarà exclosa però disponibles en cas que s’acabin les persones admeses. Aquests dos requisits es poden esmenar aquests a partir de l’1 de setembre.

He de triar places?

No. Aquest tràmit només és per accedir a les funcions. El tràmit de selecció de places serà el mes de juliol.

Com és el tràmit? El puc fer telemàticament o hauré d'anar a registre?

El tràmit és telemàtic, però en alguns casos és obligatori passar per registre, sempre fins dia 22 de març, inclòs.

  • Pots concloure el tràmit telemàticament si:
    • Tens usuari i contrasenya i no has de presentar nova documentació.
    • Novetat No tens usuari i contrasenya i has format part de la la llista el curs 2016-17, sempre i quan no hagis de presentar nova documentació.
  • Has de concloure el tràmit presencialment si:
    • Tens usuari i contrasenya i has de presentar nova documentació.
    • No tens usuari i contrasenya i has format part de la la llista el curs 2016-17, però has de presentar nova documentació.
    • No tens usuari i conrasenya i no has format part de la la llista el curs 2016-17.

Puc presentar nova documentació?

Tot el que no aparegui al portal del personal, ho has de presentar a registre fins dia 22 de març.

Puc veure la sol·licitud abans d’enviar el tràmit?

Si. A la Passa 4 (Enviar), es podrà descarregar un pdf, "sense validesa", on podrem veure un esborrany de la nostra sol·licitud de participació.

Quan es considera acabat el tràmit?

  • Si el tràmit telemàtic el fas amb usuari i contrasenya o dni electrònic i no has d’aportar documentació nova, o bé el fas anònimament, vares formar part de les llistes el curs 16-17 i no has d'aportar documentació nova, el tràmit es considerarà registrat després de clicar el botó “Envia la sol·licitud” a la passa 4 (Enviar). A la passa 5 “Finalitzar”, es pot descarregar el justificant en format pdf, amb un número de REGISTRE (mai de preregistre), amb la forma: ENV/xxxxx/2017.
  • Si has d’aportar documentació o el fas anònimament i no vares formar part de les llistes el curs 16-17, el tràmit no es considera acabat fins que no hagis registrat presencialment la petició al registre de la Conselleria.
    A la passa 5 (Finalitzar), es poden descarregar les dues còpies de la sol·licitud en format pdf, que tenen el corresponent número de PREREGISTRE, amb la forma PRE/B/xxx/2017. Aquest document és el que s’ha de presentar al registre, juntament amb tota la documentació que pertoqui.

Què vol dir ENV/xxxxx/2017 que em surt al final del tràmit?

Vol dir que el tràmit ha estat registrat correctament i ja no he de fer res més.

Què vol dir PRE/B/xxx/2017 que em surt al final del tràmit?

Vol dir que el tràmit encara no ha acabat. Has d'anar amb aquest document més tota la documentació justificativa dels nous mèrits i requisits que hagis d'entregar.

Si deix el tràmit a mitges, perdré tota la informació introduïda?

Per que es guardi la feina feta, és necessari arribar a la Passa 3 (Documentació). Així, podrem reprendre el tràmit quan volguem sense perdre res.

Puc fer més d'un tràmit? Quin és el que compta?

Efectivament, en pots fer tant com vulguis. El darrer que registris serà el que figuri a la convocatòria

Què he de fer si m’he equivocat en el tràmit telemàtic?

Torna a començar de bell nou.

Com puc comprovar que el tràmit ha estat conclòs correctament?

Has d’anar a: portaldelpersonal.caib.es > Menú principal > Les meves gestions > Gestions telemàtiques. Allà hi trobaràs els tràmits enviats i els tràmits sense enviar.

Si no tens Portal del personal, s’hi pot accedir a través de seuelectronica.caib.es > Les meves gestions, amb el número de referència que t' ha sortit a l'inici del tràmit.

Una vegada allà ens podem trobar:

  • Si el tràmit és a “tràmits sense enviar”, no s’ha acabat correctament. L'has d'obrir i acabar-lo fins arribar a la Passa 5 (Acabar)

  • Si el tràmit és a “tràmits enviats”, ja s’ha acabat el procés, a no ser que tengui un símbol d’admiració, que sol indicar que encara s’ha de passar per registre a presentar documentació nova. Recorda que ho has de fer abans de dia 22 de març.

He d’aportar tota la documentació de nou?

No. Només s'ha d'aportar la documentació que no aparegui durant el tràmit telemàtic.

Enguany m’han tutoritzat. Què he de fer?

Si enguany han estat tutoritzades seràs baremat per primera vegada. Per tant, has d’aportar tota documentació justificativa de cadascun dels mèrits que vulguis aportar i no t'apareixin al tràmit telemàtic (cursos de formació, experiència a concertada, etc.).

Tenc un nomenament i podria ser tutoritzat abans de dia 22 de març, ja que aleshores podria tenir els 30 dies de feina consecutius al mateix centre.

En aquest cas, aporta tota la documentació que no aparegui al portal del personal. Adjunta-hi un escrit on es digui que a dia 22 de març tendràs els 30 dies de feina i, per tant, et pertoca ser tutoritzat i baremat.

En cas que finalment no siguis tutoritzat, simplement no es tendrà en compte.

Puc lliurar documentació nova durant el termini de reclamacions?

No. Tota la documentació s’ha de lliurar dins del termini de presentació de sol·licituds, és a dir, fins dia 22 de març.

Sense el requisit de català puc fer feina?

Sí. Si s'acaben els admesos poden telefonar o enviar un correu electrònic als exclosos per català.

Els exclosos per català sou ordenats d'acord amb el seu nivell de català i després igual que les persones que tenen 0 punts (dies de feina, nota d'expedient acadèmic).

Ho podràs esmenar a partir de l'adjudicació definitiva del mes de juliol o agost.

Sense el requisit de formació pedagògica puc fer feina?

No. Però ho podràs esmenar a partir de l'adjudicació definitiva del mes de juliol o agost i passaràs a ser admès per substitucions.

Quan podré esmenar els requisists e català o el màster de formació?

Has d'esperar fins després de l'adjudicació definitiva de l'estiu.

Puc estar a totes els grups?

Si. Pots estar a tants grups com vulguis, semre que reuneixis els requisists corresponents.

Quins són els cgrups?

  • Grup A: cos de mestres.
  • Grup B: cos de secundària.
  • Grup C: cos de formació professional.
  • Grup D: resta de cossos.

Tendré la mateixa puntuació a tots els grups als quals estigui?

No. Els anys d’experiència docent en funcions del mateix grup puntuen 6,5 punts. Els anys d’experiència docent en funcions d’altres grups, puntuen 3,25.

En el cas d'experiència a la concertada, es redueix a la meitat: 3,25 i 1,625, respectivament.

Podré posar les places de tots els cossos sense perdre puntuació en el tràmit d'adjudicació de places?

Si. En el tràmit del més de juliol podràs posar places de qualsevol cos sense que es vegi modificada la teva puntuació a cap dels grups on siguis.

Ha canviat la baremació?

No hi ha hagut cap canvi substancial. Tot es manté com l'any passat.

Som de pacte. Fins quan tenc feina garantida?

Si el curs 2016-17 tens pacte, tens garantit un nou nomenament el curs 2017-18, a no ser que hi renunciïs.

Puc renunciar al pacte d'estabilitat? Perdré la meva puntuació si ho faig? Com ho he de fer?

Per renunciar al pacte has de marcar la casella corresponent. No necessites presentar documentació justificativa.

Si hi renuncies, triaràs plaça d'acord a la teva puntuació a la llista, però sense garanties de tenir feina. En cap cas perdràs puntuació pel fet de renunciar-hi.

Qui pot desplaçar a les persones de pacte?

Només les funcionaris amb majors drets administratius, és a dir, un funcionari de carrera, mitjançant el concurs de trasllats, una comissió de serveis, etc.

També pots esser desplaçat si la plaça deixa d'existir.

 

El tràmit telemàtic ha recuperat les meves dades personals. Les puc canviar?

Efectivament. Les dades que hi posis finalment seran les que farà servir la Conselleria durant tot el curs 2017-18. És importantíssim que el telèfon i el correu electrònic siguin correctes i actuals.

Puc canviar les opcions (illa, mitja jornada, funcions, etc…) i funcions ?

Pot afegir o llevar opcions (desmarcar una illa, mitges jornades, itinerants…), excepte si tens un pacte d'estabilitat.

Si tens pacte, només pots afegir opcions i funcions, mai minvar-ne, a no ser que es renunciï al pacte (veure més avall).

He d'afegir una titulació nova o funció. Què he de fer?

No és convenient posar el nom sencer de tota la titulació. És molt millor posar una paraula clau. Per exemple, si ets graduat en infantil, no cerquis "Graduat en infantil". Enlloc de'axiò, posa "infantil". El cercador et treurà totes les titulacions que tenen infantil al seu nom i podràs triar la que t'interessa.

No m'apareix una funció que sé que puc fer. Què he de fer?

Hi ha funcions que, efectivament, no apareixen durant el tràmit, per diversos motius. En aquest cas, cerca-la amb una paraula clau al cercador habilitat a al efecte.

Hi ha dues columnes a la pantalla de "Funcions". Perquè?

La primera columa és de les funcions no seleccionades, és a dir, que tens admeses (o pendents de ser admeses) però no vols exercir-les el curs 2017-18.

La segona columa és de les funcions seleccionades, és a dir, que sí vols exercir-les el curs 2017-18. En el tràmit telemàtic de tria de places de l'estiu només se t'oferiran places de les funcions que tenguis a la columa de funcions seleccionades.

Vull exercir una funció que fins ara podia però no tenc admesa d'acord amb l'annex 4.

Les funcions que no vulgui exercir el curs 2017-18, les he de posar a la columna de funcions no selecionades.

La meva titulació no consta a l'annex 4: som d'alguna de les excepcions dels apartats 3.1.5.1, 3.1.5.2, etc. i la meva funció no apareix al tràmit telemàtic.

L'has de posar manualment tal com s'explica més amunt. En aquest cas hauràs de presentar un escrit on argumentis que sí que compleixes els requisists de l'excepció corresponent. En aquest cas, hauràs de concloure el registre presencialment.

He de marcar l'autorització de consulta al registre

Em demana l'autorització per consultar el registre de delinqüents sexual i un altra casella. Què passa si no ho marc?

Com l'any passat i sempre a partir d'ara, hem d'autoritzar la Conselleria a que faci aquesta consulta. A més, per poder fer aquesta consulta, també encessiten consultar el teu DNI a la Direcció General de Policia Nacional.

IMPORTANT Si no marques les dues caselles i no presentes el certificat, et podrien excloure del tràmit

Tenc experiència a centres concertats o privats però el tràmit telemàtic m’avisa que no la tenc diferenciada per cossos i que per això no me la tendrà en compte. Què faig?

Has d’indicar en el tràmit telemàtic que no s’estàs d’acord amb l’experiència docent a concertada o a privada. En aquest cas, no es podrà concloure el tràmit telemàticament ja que l’aplicació et demanarà que aportis nova documentació. Amb la petició de participació has d’adjuntar:

  • Certificat expedit pel secretari del centre corresponent, on s'indiqui, obligatòriament, els anys, mesos i dies treballats, i el nivell i l’especialitat impartits
  • Contracte
  • Certificat original de vida laboral.

Com em puc habilitar per impartir matèries no lingüístiques en anglès?

Si ja estàs habilitat amb el B2, no cal que fagis res més. Pensa, però, que en el cas de secundària, tens 5 anys per fins al darrer dia del curs escolar 2023-2024 per acreditar el nivell C1.

Si encara no estàs habilitat, has de presentar el nivell corresponent durant el tràmit telemàtic:

  • Educació primària: B2 o superior
  • ESO i batxillerat: C1 o superior
  • Formació professional: B2 o superior

Torna a dalt